[BSD] dinamikus valtozok

Attila GOLONCSER agoloncser at gmail.com
2009. Nov. 3., K, 14:58:24 CET

Sziasztok!

> Arra számíts, hogy ha a valtozo -hoz pl, külső felhasználónak köze van,
> (környezetből jön, parancssorból jön, stb), akkor azért lehet vele nagy
> biztonsági lukakat elérni :-)

Emiatt, és a kód értelmezhetősége miatt. én kitalálnék, valami
__teljesen más__ módot a megoldásra.

A kódod gondolom csak a példa kedvéért ilyen, nem tudom konkrétan mire
van szükséged, így konkrét tanácsot sem tudok adni, hogy hogyan.

Voltam már én is ilyen helyzetben, hogy dinamikus változókra lett
volna szükség, utólag visszatekintve hiba lett volna ilyesmibe
bonyolódni, sokkal egyszerűbben meg lehetett oldani. Csak kellett
egyet aludni rá.

Üdv

Attila