[BSD] Internet megosztás

Kevin Smith repcsike at gmail.com
2009. Május. 16., Szo, 21:43:11 CEST

Hi

Jól van na, azért nem kell egyből támadni :)

Én a következőket javasolnám ellenőrzésre:

Confighoz annyit tennék hozzá mielőtt megnézzük:
nem pppoe ? mert akkor tun0 interfacere kell natolni, valamint az
(interface) a helyes zárójelben, mert az interface IP kell hozzá.

pfctl -sn
Listázza ki nat szabályokat, ha bent van amit szeretnénk az tök jó.

Próbáljunk meg kapcsolódni kifelé, majd adjuk ki ezt:

pfctl -ss
Sessionöket kilistázza, ha bent van a session amint próbálunk kifele
kapcsolódni, akkor valszeg a tűzfal fogja meg a dolgokat.

pfctl -sr
Betöltött tűzfal szabályok listázása- nézzük meg engedve van e a forgalom.

ajánlott még esetleg configba "set skip on { lo0 , belsointerface }"
és a külsőn kifele engedni a forgalmat, így nem kell minden interface-en
engedni.

Remélem segít!

Üdv: Repcsi.