[BSD] Internet megosztás

Attila Péter Németh nemeth.attila.peter at gmail.com
2009. Május. 16., Szo, 20:03:28 CEST

Köszönöm a válaszát !

Igen természetesen a gateway_enable ="YES"

Hiszen mint mondottam nagyon sokat kínlódtam ezzel a problémával, és mivel
valamikor 5.4-es verziónál használtam a nattolást, így feltettem ugyanarra a
gépre egy 6.2-es-t. Azzal azonal dolgozik a nat a helyi hálózatba van
azonnal internet.

Kipróbáltam pf-el is  -    nat on rl0 from 192.168.1.0/24 to any -> rl0
de ugyanúgy a kliens böngészője az a választ adja, hogy alaphelyzetbe állt a
kiszolgálóhoz való kapcsolódás közben.
Minden nattolás ( natd, ipnat - és most már a pf  esetén is) ez az üzenet a
kliens böngészőjében.

A FreeBSD.org-on olvastam hogy a 7.2-es RELEASE-ben javitottak a rl
(Realtek) driveren is.

Cserléjek LAN-kártyákat ?

Tisztelettel: Németh Attila Péter
--------- következő rész ---------