[BSD] Internet megosztás

Kevin Smith repcsike at gmail.com
2009. Május. 16., Szo, 13:35:00 CEST

Hi,

:) Szerintem ha már ott elvérzett szegény, hogy két interface között a
csomagokat továbbítsa, lehet nem kéne pf -et ajánlgatni neki, mert ahhoz nem
árt a custom kernel és néha vannak olyan dolgok amiket át kell rendesen
gondolni vele. Persze teher alatt nő a pálma :).

Félre ne értsetek én is PF-et ALTQ-t használok, sőt natolni is azzal
natolok, de lehet egyszerűbb azokkal a progikkal megcsinálni ezt, amik
alapból benne vannak a rendszerben. ipfw / ipnat.

Ha már PF és nat, akkor nekem is segíthetnétek abban, hogy különböző
vpneket, hogy kell natolni, hogy működjenek rendesen!

IPSEC / PPTP / L2TP.  Ipsec működik jelenleg, de általában problémába
ütközök pf natjával a többi vpnnél. Ha jól tudom meg kell mondani neki
explicit módon, hogy az adott portot amin a forgalom megy ne pakolja át
másik portszámra. Próbáltam már, de nem hozta meg a kívánt eredményt!

Köszönöm, Üdv:

Repcsi