[BSD] fbsd + bt878

Székvölgyi Péter ghostp at mcss.hu
2009. Már. 10., K, 16:11:14 CET

SZTANKAY Zsolt wrote:

> Ezek szerint a device-ra többen is rácuppanhatnak és akkor ahányan
> "nézik", annyian ugyanazt "látják"? Ez így jól hangzana.
Nem tudom a jelenlegi bt driver támogatja-e anno FreeBSD 5.5-ön
kísérleteztem vele ott még működött. ( Igaz 2-ből csak az 1-ik kártyával
másikkal azonnal elhasalt a kernel. ) Jobb megoldás a stream szerver és
arra csatlakozol ezzel egyszerű megoldani az átfedéseket. A rögzítést
idejét/vezérlését expect-el oldottam meg, nálam ez volt a jó megoldás.
Igaz ez esetben a bufferelésekkel kinlódtam meg.
> A gép amiről szó van egy P3 1.4GHz (ez volt azonnalra). Jelenleg 90%
> tájéki processzorterheléssel megy az mencoder, ehhez képest az msmpeg4
> kódolása erőforrásigényesebb vagy sem? Meg gondolom akkor nem mpeg,
> hanem avi lesz a kimenet.
Nem tudom mennyivel nagyobb/kisebb terhelést eredményez.

Pepe