[BSD] Kezdodik a marcius... :)

Gabor PALI pgj at FreeBSD.org
2009. Már. 1., V, 21:53:00 CET

Kedves listatagok!

  Alig kezdodott el a marcius, maris tortent egy-ket dolog a
levelezesi listaval kapcsolatban.  Egyreszt az archivum a korabban
beigerteknek megfeleloen atkerult a pipermail + htdig paros keze ala
[1].  Igyekszek meg javitani rajta, mert jelen allapotban felig magyar
es felig angol, illetve ha jol lattam, akkor mintha nem akarna keresni
ekes magyar betukkel irott szovegre.  Az archivum ezen valtozata is
teljes hosszaban (1996-tol induloan) bongeszheto, keresheto.
  Kozben kiderult, hogy elfelejtettem leallitani a regi szerveren
(dab.iit.uni-miskolc.hu) futo BSD levelezesi listat, ezert ha jol
sejtem, mindenki ketszer kapta meg a ho elejen esedekes jelszo
emlekeztetojet (az egyik peldanyban a regi jelszavaval).  Ezert most
levettem mindenkit arrol a listarol, ezert valoszinuleg kaptatok egy
ilyen temaju levelet.  Nem kell megijedni, minden erintett tovabbra is
tag marad a listan :)  (Koszonet Kuti Zsoltnak, hogy felhivta ra a
figyelmemet!)

:g

[1] http://lists.hu.freebsd.org/pipermail/bsd/