[BSD] FreeBSD vs. Sun x2100 M2

István leccine at gmail.com
2009. Jún. 19., P, 11:10:35 CEST

szal akkor fussunk neki megegyszer.
bge azert nem hasznalhato mert ha felbootolod a rencert az levagja rola az
MM ipt igy szevasz tavasz van a remote managementnek

ezert kell kikapcsolni az os szamara a bge-t(letilthatod a drivert is amugy)

nfe driver tekinteteben kicsit reszelni kell, le kell tolteni a driver
kodjat leforgatni berakni a modules konyvtarba es betolteni bootnal

if_nfe_load="YES"

/boot/modules/if_nfe.ko

http://www.f.csce.kyushu-u.ac.jp/~shigeaki/software/freebsd-nfe.html