[BSD] kapcsolodas mas alhalora

Andras POTOCZKY andras-ml at wertz.hu
2009. Júl. 28., K, 22:46:43 CEST

Hi

Nem eppen aktualis mar, de csak most vettem eszre hogy jott meg valasz.

En nem beszeltem soha /16 halorol csak /24-esekrol. A levelben a 172.16
szerepelt, nem a 172/16. Nem irtam mindig ki vegig ... lustasagbol :)

Egyebkent megoldodott a problema. El volt konfigolva valami azon
routerbe, amelyik halozati atjaro lett volna a csatlakozni kivant
halozathoz es ezert nem mentek a route-ok, amiket beallitottam.
En is trace-eltem es mindig jofele ment a csomag, csak a rossz router
(vagy tuzfal?) beallitas miatt nem jott hozzam vissza, viszont ezen
routerhez nem volt hozzaferesem.

Mindenesetre koszi, a lenyeg hogy jol allitottam ossze a szabalyaimat es
megoldodott a gond.

Andras