[BSD] Spam filter gyorsan és hatékonyan

SZTANKAY Zsolt stan at mail.datanet.hu
2009. Júl. 23., Cs, 10:22:21 CEST

Hello!

2009/7/23 Papp Tamas <tompos at martos.bme.hu>

> es
>
> Ez egy szakmai lista es mint olyan arrol szol, hogy az emberek
> osszeutkoztetik a velemenyuket, ami alapjan akinek szuksege van ra, el
> tudja donteni.

Ezt ertem, helyes is, sok szamomra erdekes informacio jott ebbol a temabol.
De szerinted meg itt tart a vita? Mert szerintem nem, ezert irtam most.
Valamint azert irtam az altalanositast, mert nem a konkret level "zavart"
amire valaszoltam, hanem az irany amerre ment, bar lehet felreertheto
voltam.

Zsolt
--------- következ? rész ---------