[BSD] Jail

Illó Gábor stageline at gmail.com
2009. Júl. 20., H, 00:07:13 CEST

Üdv

Felraktam egy FreeBSD-t, fordítottam hozzá saját kernelt. Miután ez
megtörtént, a kézikönyvben leírtak szerint megcsináltam rajta a jail-t
(link lentebb). A gondom, hogy nincs rajta net. Arról nem ír a
kézikönyv, hogy miként lehet hálózaton keresztül csomagot telepíteni
jailben. Net nélkül ez körülményes. Nem kell kinevetni a bénázás
miatt, még csak most kezdtem el vele foglalkozni, de gyorsan tanulok.
Szeretnék jail-t szolgáltatni, és azt is meg szeretném oldani rajta,
hogy a net felől elérhető legyen minden jail külön, anélkül hogy a
"valós" futó rendszerhez ssh-t kellene adnom a felhasználónak (jailben
használhat ssh-t az nem zavar). Ez utóbbira is várok ötleteket.

http://www.freebsd.org/doc/hu/books/handbook/jails-application.html

Előre is köszi a válaszokat.