[BSD] Fw: Re: Server üzemeltetés

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2009. Jan. 28., Sze, 13:36:24 CET

Halihó!

Jana Attila ezt írta:
> egy művészeti iskola honlapját szeretném üzemeltetni rajt, természetesen a
> gépen az OS FreeBSD-7.1 RC2 lenne, és a szobámban ithol szeretném
> üzemeltetni.

 Már két hete van FreeBSD 7.1-STABLE, lehetőleg ne RC2 legyen a szerveren...
főképp azért, mivel van már négy security issue a 7.1-STABLE ágra is...

> És lenne még valami, nem fog elszálni a teljes PC ha pl. sokan
> nyitjék meg egyszerre az oldalt, vagy kezdenek el letölteni?

  A PC nem fog elszállni, mivel ha otthoni hálózaton üzemelteted, egy időben
egynél többen úgyse tudnák normális sebességgel megnézni. Milyen
sávszélességed van otthon?
  További kérdés, hogy a szolgáltatód engedi-e lakossági előfizetésben a nem
magáncélú webszerver üzemeltetést, illetve a levelezést.

  A helyedben kérnék valahol közepesen drága virtuális szerverbérletet, vagy
akár olcsóbb FreeBSD jail-t, ez utóbbit szerintem többen is tudnánk adni itt
a listán.
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor