[BSD] Compaq 5300A Smart Array V1 - *BSD

Zelenák Gábor Gabor.Zelenak at hungarocontrol.hu
2009. Jan. 27., K, 14:53:17 CET

Tisztelt Lista,

segitseget kerek! A cimben szereplo vezerlot - egy MSA40-re dugva - szeretnem egy DS10-es alpha-n futo rendszerre feleleszteni. A ciss driver - ami alapbol nem resze az Alpha-s kernelnek - miutan beleforditottam, ezzel az a hibaval szall el a NetBSD 4.0.1-es kernel bootolasakor, hogy "ciss0: big map is not supported". A freebsd 6.2-se meg alapbol annyit kozol, hogy nincs hozza driver. OpenBSD 4.4 egesz egyszeruen "ciss0:panic trap" hibaval leall.

valaki talalkozott mar ilyennel?

Mindenkeppen fixalnom kell, hogy nem pc-n futtatom a dolgot, hanem Alpha-n (DS10). Tehat a PCs vilagbol vett peldakkal - legalabbis amelyekre raleltem a neten - sokra nem mentem meg. Ha tehat valaki tud olyat, hogy ez a jelenseg miert igy, es miert ezen a vason jelentkezik, akkor szivesen veszem a segitseget. De persze masoket is.

Szoval segitseg ujfent!

Koszonettel:
--             Gabor Zelenak
--          HUNGAROCONTROL
-- MATIAS Air Traffic Control System
-- tel.: 36 1 293-4106
-- fax: 36 1 296-9182
-- mb: 36 30 343-1911
-- mailto:gabor.zelenak at hungarocontrol.hu
-- http://www.hungarocontrol.hu
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sb20293B5D44534254454E5Bsnlbxq'|dc
-- 10 kind of human existing in the universe:
-- who knows binary numbers,
-- who doesn't.