[BSD] laptop kijelző fényereje

Székvölgyi Péter ghostp at mcss.hu
2009. Jan. 23., P, 22:10:32 CET

Sziasztok,

Van egy Acer Extensa 5620 laptopom és felraktam rá a FreeBSD 7.1-et.
Minden müxik szépen, már csak 1 dolog rossz. A kijelző fényereje nem
változtatható az FN+balra/jobbra nyíllal ha be van töltve az ACPI. A kernel
töltésekor  egy ideig még megy a fényerő módosítást, de egyszer csak leáll.

Ha ACPI nélkül bootolok akkor tudom módosítani a fényerőt, de nincs aksi
infó
sem semmi ami az ACPI-tól függ.

Van valami ötletetek hogy miért csinálja ezt a kernelt? ( Az előző fuji
és gericom
notin nem jelentkezett ez ... ) Vagy esetleg tudtok valamilyen módot amivel
programon keresztül tudom módosítani?

Köszi a segítséget,
Pepe