[BSD] saslauthd-pam-mysql

Papp Tamas tompos at martos.bme.hu
2009. Jan. 21., Sze, 21:25:57 CET

Andras POTOCZKY wrote:
> Hi

> A webcyradm howto nekem nem volt hozott megodlast. A xerxest majd megnezem.
> A hiba az, hogy bar beallitottam (nyilvan rosszul), de egyaltalan nem
> nyul hozza a mysql-hez. A mysql logjaban nezem, hogy milyen lekerdezesek
> erkeznek, de semmi ezzel kapcsolatban, mikozben eppen bejelentkeznek.
> Ha megvan meg az elso ezen temaval foglalkozo emailem, akkor abban irtam
> par beallitast is.

Nem gyujtom a lista leveleit:)

A mysql-hez nem fer hozza, de a mi van a tobbi lgoban (auth)?

A lanc igy nez ki elvileg, ha jol ertem:

dovecot -> sasl -> pam -> mysql

Meg kell nezni, az egyes reszek megfeleloen kommunikalnak-e egymassal.
Fontos, hogy a sasl ill. a pam_mysql milyen opciokkal vannak forditva,
szep magyarul.

Amikor latod, melyik lancnal akad el, ott nezd meg debuggal a logokat,
ill. trace-eld.

tompos