[BSD] saslauthd-pam-mysql

Illó Gábor stageline at gmail.com
2009. Jan. 21., Sze, 09:17:41 CET

2009. január 21. 0:38 Andras POTOCZKY írta, <andras-ml at wertz.hu>:

> Hi
>
> Az alabbi feladatot szeretnem megoldani, de valahogy nem megy.
> Saslauthd-t hasznalna tobb szolgaltatasom az authentikaciohoz kozvetetten.
> A saslauthd -a pam uzemmodban lett inditva.
> A /etc/pam.d/imap fajlban pedig megadtam a mysql parametereket es
> bekapcsoltam a mysql-ben az osszes query monitorozasat, de amikor
> megprobalok bejelentkezni, nem hivja meg a mysql-t.
>
> /usr/local/lib/sasl2/smtpd.conf fajlom tartalma ez:
> pwcheck_method: saslauthd
> mech_list: LOGIN PLAIN
> log_level: 5

> [...]

Hello.

Nekem postfix-mysql-dovecot van összemasszírozva és nem kellett ilyen sasl2
pluszban, tehát a dovecot szerveren keresztül ment a sasl auth. Hogyha van
olyan email címed amihez tartozik google dokumentumok, megosztom veled a
howtomat amit magamnak jegyzeteltem le, elvileg a leirtak alapján működik.
Ha nem kell, akkor is azt javaslom hogy dovecot + postfix párost használj.
--------- következő rész ---------