[BSD] zfs - vm.kmem_size

Gyorgy Simon gyorgy.simon at gmail.com
2009. Jan. 21., Sze, 08:58:08 CET

Hello,

Azt hiszem, hogy nem ez a megoldás. Márcsak azért is mert ami az alaplapon
van az egy hajszalnyival jobb mint egy parezer forintos VGA vezerlo.

De arrra gondoltam, hogy a kernel.vm_size* valtozoknak nem lehet-e
megmondani, hogy honnantol foglaljak le a memoria teruletet? Eddig meg nem
talaltam ilyet, de hatha valaki mas igen.