[BSD] IPNAT vs. NATD

Andras POTOCZKY andras-ml at wertz.hu
2009. Jan. 19., H, 22:19:28 CET

Hi

>   Mivel csak ipnat van, semmi más, s külső hálóból válaszol a 25-ös porton,
> hiszen az a levelezőszerverem, csak az lehet, hogy az ipnat rdr csak az out
> felől jövő csomagokra izgul rá, ha bentről jön a kérés, akkor nem boldogul.

Persze, mert amit megadtal, az alapjan az ipnat csak a kulso csomagra
mozdul. Ezt allitottad neki, ezt csinalja.
A megoldas:
rdr <ext_if> 0/0 port 25 -> <target_ip> port 25
rdr <int_if> 0/0 port 25 -> <target_ip> port 25
rdr lo0 0/0 port 25 -> <target_ip> port 25

vagyis 3 sor, vagy ha meg tobb interfaced, pl pptp, vagy openvpn-t
hasznalsz, akkor azokara is.
Persze lehet mashol ezt maskent is megadni, de engem ez nem izgat, nekem
jo igy is. Beallitom a 3 sort es hajra.

Andras