[BSD] web server config

Illó Gábor stageline at gmail.com
2009. Jan. 16., P, 12:30:10 CET

2009/1/16 Jana Attila

> Beállítottam ahogyan írtad Gábor de még mindég csak IP-re reagáll!!!
> indításnál ezt irja:
> [warn] (2)No such file or directory: Failed to enable the 'httpready'
> Accept Filter
>
> Az /etc/resolv.conf csak ennyit tartalmaz:
>
> nameserver 193.68.50.236
> nameserver 193.226.220.1
>
> ez annak a mikrotik-es servernek a DNS címe amin keresztül kapom a netet.
> DHCP cliens
>
> IP:10.121.245.253
> NetMask:255.255.255.0
> Átjáró: 10.121.245.254
>
> DNS1: 193.68.50.136
> [...]

Szia. Nem a hálózattal van a baj, azt ne bántsd. Sajnos nincs publikus msn
címem. Nem értem teljesen mit jelent az hogy csak ip címre reagál, hiszen a
/etc/hosts fájlba beírtad a domained ip címét. A Failed to enable the
'httpready' Accept Filter nem lényeges, de a /etc/rc.conf- fájlba ha
beleírod hogy töltse be a kernelbe ezt a modult (accf_http_load="YES") akkor
ez a figyelmeztetés is el fog múlni, de nem ez a gondja.

Kívülről azt a domaint, amit most használtsz (attila-home.hu) nem fogod
tudni elérni, csak localhoston és csak úgy hogyha beírod a /etc/hosts
fájlba, ugyanis ilyen domain nem létezik, nincs regisztrálva. Még azt tudod
csinálni, hogy azon a gépen beállítod a hostot amiről az attila-home.hu -t
el akarod érni, windowsnál ez C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\hosts fájlt
jelenti, oda kell beírni az ipcímet és egy tabulátorral elválasztva tőle
jobbra a domaint.
--------- következő rész ---------