[BSD] Postfix + TLS key password gond

Illó Gábor stageline at gmail.com
2009. Jan. 14., Sze, 13:01:55 CET

Hello.

Van egy aláírt tanúsítványom amit a godaddy leírása szerint készítettem el.
A .key fájlt jelszó védi, amit nem igen tudok visszavonni már legalább is
körülményes, mert a tanúsítvány aktiválva lett a godaddy oldalon. A gond az
hogy a postfix jelszó nélkül nem tud a key fájlal mit kezdeni, és nem is
tudom hogy tudnám neki megadni a jelszót. nginx például indulásnál kéri a
jelszót, dovecotnál pedig van ssl_key_password. Ha nem megoldható a jelszó
beállítás, akkor kénytelen leszek visszavonni az aktív tanúsítványt, de még
így sem tudom, hogyan lehet jelszó nélküli key fájlt létrehozni. Lentebb a
használt parancsok. Ha valaki esetleg tudna segíteni azt megküszönném.

openssl genrsa -des3 -out domain.key 1024
openssl req -new -key pof.key -out domain.csr
--------- következő rész ---------