[BSD] IPNAT vs. NATD

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2009. Jan. 14., Sze, 11:37:02 CET

Halihó!

  Nézegettem a tűzfal lehetőségeket, mivel eddig csak simán portforward-ot
használtam "tűzfalként", a publikus interfészen nem futott szolgáltatás, így
megfelelő megoldásnak tűnt.
  A belső háló netmegosztásához az IPNAT-ot használtam, de szeretnék áttérni
az IPFW használatára, és ezzel egyben a DIVERT NATD alapú NAT-ra. Ahogy
néztem, ennek konfigurációja kissé nehezebb, mint az IPNAT konfigja... :)

  Van valakinek tapasztalata az átálláshoz? Mi a gyakori hiba vagy problémás
pont, amivel meg tudom magam szivatni? :)
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor