[BSD] Fw: WebServer config

Jana Attila jana.attila at freemail.hu
2009. Jan. 14., Sze, 00:31:12 CET

 Nos felraktam az apache 2.2.11-es változatát. A httpd-vhost.configot és a httpd.configot így állítottam be (a csatolt fájlok!!!).
 Még mindég csak ip után látja a servert, www.attila-home.hu után nem. Mi lehet az oka?
Ja a rendszer indulásakor ezt írja ki:
httpd: apr_sockaddr_info_get() failed for www.attila-home.hu
httpd: Could not reliably determine the server's fully qualifild domain name, using 127.0.0.1 for ServerName.

Miért????

Előre is köszönöm a segítséget mindenkinek.

Használható nyelvtudásra vágysz? Iratkozz be a Katedra Nyelviskola felnőtt és gyermek nyelvtanfolyamaira!
Garantált minőség 36 városban. Kattints az akciókért!
http://ad.adverticum.net/b/cl,1,6022,308050,377701/click.prm