[BSD] Thunderbird filter sync

Tamási Ákos akos.tamasi at gmail.com
2009. Jan. 8., Cs, 09:05:13 CET

Nálam IMAP van és szerver oldalon válogatom le minden userre
külön fdm-el. Nálam bevált, mondjuk a címlísta szinkront
passzolom...

A konfig minta valami hasonló lenne nálad is és ugye ezt csak
egyszer kell belőni a szerveren, természetesen egynél több
szabály is megadható:

user1-fdm.conf

set maximum-size 8M
# -- Accounts -- #
account "account1" pop3 server "mail.host.com" user "user" pass "pass"

# -- Actions of User1 -- #
action "user1-action1" user "user" maildir "/mnt/raid/mail/
user1/.INBOX.Mappa"

# -- Rules -- #
match "^Subject:.*sample" in headers account "account1" actions
{"user1-action1" "user2-action"}

----
Ákos