[BSD] MC keret hianyzas

Kollár Csaba csaba.kollar at enternet.hu
2009. Feb. 6., P, 22:50:37 CET

On 2009.02.06. 9:37, SZTANKAY Zsolt wrote:
> Illetve meg egy dolog, az UTF8 mennyire mukodokepes FBSD alatt? Mert
> kapcsolo van ra MC-ben, csak nem tudom mennyire van ertelme bekapcsolni.

Egyebkent ha most a friss mc portban ez default ki van kapcsolva, akkor
  szerintem ez vagta nalad agyon a rajzolokaraktereket, ugyanis a
default allasa ennek a make opcionak "on" volt eddig. En is futottam
vele anno par kort, mire rajottem. Ugy egy eve van benne az utf8
tamogatas, es azota volt default on -on. Ugy latszik a maintainer rajott
hogy nem tul jo otlet :)

--
Chal