[BSD] wifi

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2009. Feb. 6., P, 06:55:11 CET

On Thu, Feb 05, 2009 at 10:00:57PM +0100, Zahemszky Gábor wrote:
> Isten bizony némi szenvedés (nemértek hozzá) után az itthoni ap-vel
> ment wpa2-vel is. j

Jó, ezért mondtam, hogy cáfolj meg nyugodtan, mert én sose próbáltam,
csak olvastam róla a listákon. (nekem még egyel régebbi van a gépben,
ami a most már egész stabil iwi driverrel megy)

> övő csütörtök este után után szóljatok, és ha senki
> nem teszteli addig, megint bekapcsolom a wifit egy teszt erejéig.
> Mondjuk letorrentezni a barátok közt legutolsó epizádját, vagy hunger
> lópornóját elég bizonyíték lesz ha megy?

Persze, az utóbbi már biztosan elég bizonyíték lesz egy házkutatásnál
:-)

> Komolyabb info-t, ha már itt az MM a szomszédba'

Ez egy "C54RC" típusjelű kártya, régebben zöld doboza volt, most meg
sárga:

http://www.conceptronic.net/site/desktopdefault.aspx?tabindex=1&tabid=222&cid=20&gid=2010&pid=C54RC

Remélem még most is Ralink chip van benne, és remélem nem egy olyan,
amit a driver már nem ismer (mert azért most már azt se fejlesztik
sajnos). Én anno kétféle verziójával futottam össze, kétféle chipel, de
a ral(4) ma már mind a kettőt ismeri és viszi jól. Reményre az ad okot,
hogy külön az 54g-s kártyákat szerintem már semelyik cég nem fejleszti,
mer' az má' nem menő... a manualba belekukkantva, nem tűnik fel a
változás.

Szóval én ilyet használtam, amíg az iwi nem ment rendesen.

BSD: An Operating System, Not a Religion.