[BSD] Sebességteszt

Péchy Gáspár gpechy at ggg.hu
2009. Feb. 5., Cs, 09:44:51 CET

Illó Gábor írta:

> Hello.
>
> Adatparknál hiába reklamálsz, nekem most luxembourgból a két gép
> közötti sáv 150-300KB/s. Nekem is volt ilyen gondom, őket hibáztattam,
> de kiderült, hogy valami köztes szolgáltatónál lassul le vészesen a
> sáv és nem az adatpark külföldje kevés, bár nehezen érthető, hogy
> miért nem olyan útvonalat használnak ami bírja szusszal. Sem london
> felé, sem luxembourg felé nem megy 100Mbit-el, igaz úgy nincs is
> adatparknál sávom hogy dedikált 100Mbit/s külföld.

Helli,
a nem megy 100Mb-ttel és a 4Mb közt iszonyat nagy a különbség, ilyet eddíg csak akkor láttam, mikor
a "végponti" szolgáltatónak "elfogyott" a (bérelt) sávszéle kifelé. Ez meg ugye a Adatparknál
(normálisan) nem  lehetséges ( hacsak nem a tesztelt USA és UK szerverek vannak valami gyenge
végponton ). Mindenesetre a svédek sem mértek még eddíg 10Mb-nél jobbat, úgyhogy limit gyanús a dolog.
Üdv,
Py

lehet.