[BSD] arplookup 10.7.27.1 failed: host is not on local network

Kevin Smith repcsike at gmail.com
2009. Ápr. 29., Sze, 13:57:44 CEST

Szia,

10.0.0.0/8 az rfc 1918 szerint privát subnet, nem lehet, hogy az em0-d az
mégis publikus ipt kapott és azért sír a rendszer? Normális esetben nem
nagyon továbbítanak routerek ezekből subnetekről packetet, publikus
címtartományba.
Esetleg egy traceroute google.hu -ra nem privát subneteken keresztül megy
ki? Nekem ezelőtt volt már ilyen és furcsa dolgok szoktak ilyenkor történni
:).

Talán segít, Üdv,

Repcsi