[BSD] security/logcheck

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2008. Sze. 17., Sze, 23:02:26 CEST

Halihó!

  Ma próbáltam logcheck-et frissíteni, amely eddig egy kis projekt volt kevés
függőséggel, az 1.1.x verziószámot viselte. A frissítés során 83 csomagot
szeretett volna még feltenni a portupgrade a 1.2.54 logcheck-hez, többek
között egy csomó *proto csomagot XOrg-hoz, ésatöbbi.
  Namost, nekem ebből a logcheck-ből egyedül a logtail kellene, amelyet nem
találtam meg más csomagban, viszont a munin több plugin-ja is használná... ha
lehet, nem tenném fel ezt a 84 csomagot... :)
  Ötlet? Fordítsak kézzel egy logtail-t, ami önmagában egyszerű, mint a
faék... :)
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor