[BSD] FreeBSD

DaVieS davies at impulsive.hu
2008. Okt. 25., Szo, 12:09:46 CEST

Log azt mutatja, mint ha menet közben kihúzná valaki...
Persze ez lehet egy hibás kábel, egy hibás vinya vagy vezérlő miatt is.
Én még megpróbálnám másik heylre dugni ( ha van ), mivel ahogy néztem
ezek IDE vinyók.
Ha a probléma nem oldódik meg, még mindig meg lehet oldani a
fájlrendszer mentését (dump / restore parancsal)
Bár én azt javasolnám ha vinya cserére kerülne a sor, akkor STABIL
verziót kéne visszarakni.

(Elnézést kérek az elöbbi levelemért, úgy néz ki nekem meg a karakter
kódolással akadtak problémáim, (remélem így már jó lesz))