[BSD] FreeBSD

Illó Gábor stageline at gmail.com
2008. Okt. 24., P, 22:11:28 CEST

Hello. Szerintem semmi baja: SMART overall-health self-assessment test
result: PASSED
A teljes kimenetet ide tettem ha valaki azért megnézné:
http://paste.la/7631Elég szerencsétlen géppel van dolgom, de a
szolgáltató megesküdött rá hogy
letesztelték mielőtt nekem átadták és szart nem adnak ügyfeleknek. Ha
esetleg még a hardware hibán kívül lenne ötlet azt szívesen veszem és előre
is hálás köszönet.