[BSD] TCP kapcsolatok szama

SZTANKAY Zsolt stan at mail.datanet.hu
2008. Nov. 26., Sze, 13:14:49 CET

Szia!

Szerintem az ipfilter-ben nincsen queue alapbol, csak a pf-ben. Viszont
pf-hez en sem ertek, de lattam egy rakas peldat amiben volt queue, a
otlet meg innentol adott volt.

Meg ki sem kotelezo hirdetni, a proxy oldalra (squid az biztos
parametezheto hibaoldalakat ad, gondolom masik program is) oda kell
irni, hogy mi a helyzet es mit csinaljon a delikvens. Mondjuk a
kihirdetes tény, hogy egyertelmubb es kozvetlenebb.

Zsolt