[BSD] TCP kapcsolatok szama

SZTANKAY Zsolt stan at mail.datanet.hu
2008. Nov. 26., Sze, 11:16:11 CET

Szia!

Ez az F5-on rezges ismeros problema...

Olyan esetleg nem segithet, hogy alacsonyabbra veszed a packetek
tablaban tartasanak idejet (linux alatt van ilyesmi, gondolom itt is
van, nem jut eszembe a pontos neve) es ugy hamarabb szorja a nem
hasznalt socketeket? Ez elsosorban p2p eseten szokott segiteni a
beragadt, felig nyitott socketek szorasahoz, de lehet itt is segithet.
Valamint azt nem tudom, hogy amugy mennyire rug a "normalis" kapcsolatok
ala egy ilyen atallitas.

Zsolt