[BSD] TCP kapcsolatok szama

Illó Gábor stageline at gmail.com
2008. Nov. 26., Sze, 09:33:40 CET

Hello.

Ez nem lehet hiba?

Az kern.ipc.somaxconn sysctl változó a beérkező TCP kapcsolatokat fogadó sor
hosszát határozza meg. Ennek az alapértelmezett értéke 128, ami az új
kapcsolatok megbízható kezeléséhez általában kevés egy erősen leterhelt
webszerver számára. Ilyen helyzetekben ezt az értéket javasolt 1024-re vagy
még annál is nagyobbra állítani.

Ezzel talán korlátozhatod a max kapcsolatok számát, bár csak tipp.