[BSD] apache hibaüzenet

Andras POTOCZKY andras-ml at wertz.hu
2008. Május. 4., V, 20:58:24 CEST

oxy írta:
> keresgettem neten, 2 lehetséges megoldást találtam..
> egyik, hogy a maxuserst fel kell venni jóval magasabbra (512-től 2048-ig
> mindent láttam)
> jelenleg 384-en van, de rebootolni kéne
> másik, hogy az errorlogot ömlesszem egybe, ne pedig vhostonként külön,
> ez egyelőre úgytűnik
> megoldotta (átmenetileg) a gondot

ezzel csak az a baj, hogy ha akarsz hasznalni valami statisztika
rendszert, sokkal bonyolultabb lesz a feldolgozasa, mintha kulon
vhostonkent kene 1-1 fajlt feldolgoznia, illetve a logban valo
hibakereses is mind sokkal nagyobb fajlokkal kell, hogy dolgozzon.

Ellenben ha megoldotta a problemat, akkor jo nyomon vagy,  max meg a
statisztika miatt ha problemat okoz a nagy logfile, majd finomitani kell.

Andras