[BSD] vírusirtó fájlszerverre (Fazekas Mihály)

Dino achy14 at freemail.hu
2008. Már. 28., P, 16:23:48 CET

oxy írta:
> hello!
>
> tudtok mondani lehetőleg ingyenes, legrosszabb esetben nem túl drága
> vírusirtót freebsd-re? clamav van most fent, de úgylátom nem minden
> vírust talál meg, amit pl a desktopomon lévő nod32 viszont igen..
> fontos lenne, hogy a bénább ügyfelek, ne töltsenek fel vírusos fájlokat..
> köszi!

Helló!

A figyelmedbe ajánlanám az Avira Antivirus szoftverét.
A szerver változatát itt letöltheted UNIX-okhoz is:
http://www1.avira.com/en/downloads/avira_antivir_server.html
Sajnos nem ingyenes, de 30 napos licenszet igényelhetsz hozzá többször is.
Én ennek a personal verzióját használom BSD-n is, eddig nem volt vele
problémám.

Üdv.: Dino