[BSD] smartarray 5i teljesítmény gondok

oxy oxy at field.hu
2008. Már. 8., Szo, 23:26:59 CET

végül megoldódott a dolog, de lenne is egy másik kérdésem..
csináltam a vezérlővel egy hardveres raid1-et 2x36gb winyóval
és egy raid5-öt 4x36gb-vel..
a raid 1 elég gyors, nincs vele semmi gondom, viszont a raid5
kétségbeejtő.. az olvasás nagyon gyors ~300MB/s, de az
írás 8-12MB/s és sehogy sem tudom fentebb tornászni..
van valakinek ötlete, hogy javíthatok ezen??