[BSD] merevre fagyás wine upgradje közben

Szekvolgyi Peter ghostp at mcss.hu
2008. Júl. 13., V, 11:36:07 CEST

Viktor Cemasko írta:
> lehet), reprodukálhatóan, fordítás kb 40-ik perctől. :) Mivel nem
> leshetem állandóan min fagy le (vagyis les(he)tem, de folyton
> elkalandozik a figyelmem :), gondoltam kapok listán ötleteket, mivel
> tudnék logoltatni a fordítás folyamatát úgy, hogy _maradjon értékelhető
> nyom_ elemzéshez.

script wineinstall
és ahol kiadtad a parancsot oda létrehoz egy file-t "wineinstall" néven
és minden standart
output/input/error-t belerak ebbe a fileba. Esetleg ha nem azonnal fagy
merevre a rendszer
akkor ezzel kiszúrhatod hol a gond. Ha végeztél ugyanúgy tudod
leállítani a script futását mintha
kilépnél az aktuális shellből.

Pepe