[BSD] fpit driver

Szekvolgyi Peter ghostp at mcss.hu
2008. Júl. 3., Cs, 12:37:24 CEST

Sziasztok,

Van egy tc1000-es tablet nálam és szeretnék rá FreeBSD-t rakni.
A touchscreen-el viszont gondjaim akadtak. Szereztem kernel patch-et
ami elvben a touchscreen-hez kell, így megjelenik mint normál soros port
( cuad0 ), de az fpit nem reagál rá semmit. Illetve ha 1.2.0-nál
régebbit használok
és hozzáérek a tollal a screen-hez rögtön elhasal a driver a köv hibával:
/libexec/ld-elf.so.1: /usr/local/lib/xorg/modules/input//fpit_drv.so:
Undefined symbol "xf86IsCorePointer"

Az 1.1.0-as driverhez készült patch ami javítja a hibát, de akkor sem
mozog az egér.

X conf ide vágó része:

Section "ServerLayout"
Identifier "X.org Configured"
Screen 0 "Screen0" 0 0
InputDevice "Mouse0" "CorePointer"
InputDevice "Keyboard0" "CoreKeyboard"
InputDevice "TabletSc1" "CorePointer"
EndSection
Section "InputDevice"
Identifier "TabletSc1"
Driver "fpit"
Option "Device" "/dev/cuad0"
Option "Passive"
EndSection

Próbáltam már több opciót is de eddig nem ment.

Egyéb kérdés: szerintetek mi kellhet ennek, hogy C-ből lehalgassam a
device-t?
( hardware/software flow control, stb... )

Köszi a segítséget,
Pepe