[BSD] OpenBSD - acpi

titikecske at vipmail.hu titikecske at vipmail.hu
2008. Jan. 11., P, 14:45:52 CET

            Sziasztok!Szeretnék segítséget kérni az acpi konfigurálásában. Hogy álljak neki? Túrtam a netet, de nem találtam használható információt (legalábbis nem sikerült a hsználhatóakat kiválogatnom). A különböző acpi szenzorok (acpibat, acpitz, stb.) man-ja azt írja, hogy: "The sensor provided by acpi... can be monitored using sysctl(8) or sensorsd(8)." Megnéztem ezeknek is a manját, de okosabb nem lettem. Azt sejtem már (lehet, hogy rosszul), hogy valamit a sensorsd.conf-ba kell pötyögni. Tudna valaki segítnei hogyan induljak el?Előre is köszi.ÜdvKrisztiánA /var/run/dmesg.boot acpi-re vonatkozó sorai itt találhatók:UKC> enable acpi396 acpi0 enabledacpi0 at mainbus0: rev 0acpi0: tables DSDT FACP APIC MCFG BOOT OEMB acpitimer at acpi0 not configuredacpiprt0 at acpi0: bus 0 (PCI0)acpiprt1 at acpi0: bus 3 (P0P3)acpiprt2 at acpi0: bus 1 (P0P1)acpiprt3 at acpi0: bus 2 (P0P2)acpiec at acpi0 not configuredacpicpu at acpi0 not configuredacpicpu at acpi0 not configuredacpitz at acpi0 not configuredacpiac at acpi0 not configuredacpibat at acpi0 not configuredacpibtn at acpi0 not configuredacpibtn at acpi0 not configuredacpibtn at acpi0 not configured

Egy milliókat érő gondolat!
Tudja, hogyan veszíthet milliókat lakáshitelén?
Mi tudjuk, és segítünk elkerülni!http://www.portfoliomoney.hu/befektetes.html
--------- következő rész ---------