[BSD] tzupdater

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2008. Feb. 24., V, 09:18:38 CET

On Sat, Feb 23, 2008 at 11:40:02PM +0100, Zahemszky Gábor wrote:
> Szia!

> Nekem is volt hasonló. Én azt hallottam nálam okosabbtól, hogy ez
> Magyarországon nem szükséges, így a probléma megoldható egy "make
> config"-gal, aholis az alapból bekapcsolt TZUPDATE opciót kikapcsolod.

Nekem is volt, és én simán le is töltöttem és kész. Az egyetlen trükk
az, hogy a letöltéshez Sunos regisztrációs ID és pw kell, amit persze
sose használok semmi másra, így mindig elfelejtem. De sebaj, a "név:
Donald Kacsa, cím: Krasznojarszk, Vörös Hadsg. útja 101."
regisztrációnak még számos verziója van, úgyhogy mindig csinálok egy
újat.

Egyébként annyiban kell, hogy különben nem tud megfelelően helyi időket
átszámolni egymásba/ból, mert nem tudja, hogy hol mikor van éppen a
nyári/téli időszámítás váltása, ezt ugyanis mostanában divat
változtatgatni (szerencsére az EU-ban nem). Ez nyilván nem kell, hogy
érintsen akkor, ha pl mindig csak európai időadatokkal dolgozol, de már
akkor, ha pl amerikai is keveredik közé, akkor már érdekes lehet.

A tzupdater egyébként ugyanazt csinálja a Java-nál, amit a FreeBSD
fejlesztők is szoktak csinálni a base system-ben levő időzóna
adatbázissal (ugyanaz az adatbázis is van mindkettőben egyébként)

BSD: An Operating System, Not a Religion.