[BSD] Jailek a valo eletben

Attila Bardi battila at battila.hu
2008. Feb. 5., K, 16:22:52 CET

Szia,

azon toprengj el, hogy milyen adatokat akarsz vedeni.
Ez az elso. Sosem fektetunk tobb energiat a vedelemre, mint amit vedunk.
Ha fontosak az adatok, es nem csak a csaladi fenykepalbum van fent, akkor
jonnek a szintek. Apache ele raksz-e proxy-t vagy sem? Postfix-et a
beleepitett jail-el hasznalod, vagy epitesz neki kulon kornyezetet, ftp-re
tenyleg van-e szukseg? Satobbi.