[BSD] Jailek a valo eletben

pw mosquito pwmosquito at googlemail.com
2008. Feb. 5., K, 13:27:34 CET

Sziasztok,
Jail poweruserek velemenyere lenne szuksegem, mivel egy ftp, www, mail
service jail harmas
telepitese elott allok, de meg nem dontottem el, hogy biztos ez az amit
akarok.
Nem vagyok teljesen zoldfulu a jailekhez, de ugy nez ki, hogy ez a rendszer
nagyon kemenyen hasznalva lenne, fontos a security, a rendelkezesre allas,
stb stb..
es persze nincs annyi penz, hogy minden szepen kulon vasra... :)
Konkret kerdes, hogy megeri-e a plusz befektetett munka(update-eles, stb..)
azt hogy minden szepen jailben van?
Kossz mindenkinek, Zsolt
--------- következ? rész ---------