[BSD] raid

Fazekas Mihály michael at goliat.eik.bme.hu
2008. Dec. 20., Szo, 09:27:26 CET

> ezek jogos érvek lehetnek egy RAID vezérlő ellen. sajnos minden
> hardver esetében fennáll a firmware elégtelenségének, vagy a
> hiányos oprendszer támogatásnak a veszélye :( mylex-et rég láttam,
> nincs benne praxisom.
>
> a mai világban azonban, amikor a wide SCSI kifutófélben van, mert
> mindenki a SAS-t nyomja, fillérekért lehet hozzájutni néha RAID
> vezérlőkhöz...
Igen, ezt en is tudom.
Probaltam is mar keresni masfajtat, de nem sikerult.
Vagy a hianyos tamogatas, vagy a (meg mindig) tul magas ar
volt a problema.

Az az igazsag, hogy sok olyan scsi raid vezerlo van, ami
ugyan elindul FreeBSD/linux/... alatt, de normalis utility
nincs hozza.

--
ICQ: 45766480, MSN: michael at mail.bme.hu, Phone: 463-1966