[BSD] ket egyszeru port kerdes

pwmosquito pwmosquito at szendezs.com
2008. Dec. 17., Sze, 12:42:43 CET

Sziasztok,

Valoszinuleg nem hatott a reggeli kavem vagy nemtudom, de keptelen
vagyok rajonni immaron fel oraja ket ranezesre primitiv kerdes megoldasara.
Adott egy FreeBSD7.0-Release es mysql-5.1.30, a kerdesek pedig:

1. Hogyan tudom megnezni, hogy anno milyen build flagekkel
installaltam(WITH_OPENSSL, BUILD_OPTIMIZED, stb..), mivel ugye nincs
make showconfig
2. Egy frissitesnel a portmaster az eredetileg hasznalt build flageket
vajon figyelembe veszi? (balsejtelmem, hogy nem, es default ertekeket
hasznal)