[BSD] portupgrade + jdk16

Zsolt Kúti kutizs at t-online.hu
2008. Dec. 16., K, 20:15:09 CET

On Tue, 16 Dec 2008 19:20:28 +0100
Auth Gábor <auth.gabor at javaforum.hu> wrote:

> Halihó!

>   Ezt értem, de az 1.6-os JDK fordításához szükséges egy meglévő
> Java, amely általában a Diablo. Sokminden megy Diablo-val is, néhány
> hülye hiba szokott előjönni, ami nem JDK problémának látszik, aztán
> kiderül, hogy mégis az. :) Szóval én javaslom a Sun JDK használatát...

>   Ezen az látszik, hoa a diablo-jdk1.5.0/bin/java se megy, mert neki
> is hiányzik valami, és mivel ez kell a sun-jdk1.6 fordításához, ezért
> a fordítás se megy.

Hali!

Bár a lényegről már volt szó, kis észrevétel.
A diablo bináris (package), uabból az "anyagból" készül, amiből a
megfelelő port. A szokástól eltérően viszont mostmár csak a bináris a
"napra kész", a megváltozott licensz feltételek miatt.

http://lists.freebsd.org/pipermail/freebsd-java/2008-October/007688.html

Zsolt