[BSD] portupgrade + jdk16

Gyorgy Simon gyorgy.simon at gmail.com
2008. Dec. 16., K, 17:58:13 CET

Hahó.

nem a meglévőt fordítom újra, hanem az újabbat tettem fel. (1.6) mostmár
megy minden ezzel is, és el is gondolkodtam, hogy kell-e nekem a sun-os.
De arra jutottam , hogy igen.... Hogy miért  az másodlagos.:D
Ha lement a fordításazért még írok  ;).

Köszi a tippet,

gy

--------- következő rész ---------