[BSD] jo-e ide a pf ?

peter.stosz at mentat.hu peter.stosz at mentat.hu
2008. Aug. 28., Cs, 19:35:59 CEST

Ha én konfolnám az egészet, egy kisebb/közepes (a várható növekedés
függvényében) Junipert tennék oda, és a cicót nem kérném. :))
Miután egyéb konkrétumot nem írtál, tehát csak NAT-ot erölteted, úgy a
válaszom igen.
Kérdésem meg az, hogy a VPN-t (már ha lesz) hogyan fogod megoldani?

--------- következő rész ---------