[BSD] flash (7,9) youtube (es hasonlo videok)

Romek Krisztián romek.krisztian at gmail.com
2008. Ápr. 26., Szo, 18:08:59 CEST

Sziasztok!

Van egy olyan módszer is, hogy felteszed a Wine-t (egyszerűen bekonfigolható a
winecfg-vel), arra a Firefox-ot, és a Firefox majd telepíti a Flash 9-et.

Kipróbáltam, működik, nem is lassú, hang is simán van, a Flash 9 részével
tehát semmi gond, csak éppen a Firefox a betűket eléggé olvashatatlanul
jeleníti meg. A magyar ékezetekkel gondja van. A navigációs gombok sem
rajzolódnak ki. Nem tudja valaki, hogy ez mitől lehet?

--
Üdvözlettel:
Romek Krisztián
romek.krisztian at gmail.com