[BSD] flash (7,9) youtube (es hasonlo videok)

Fazekas Mihály michael at goliat.eik.bme.hu
2008. Ápr. 26., Szo, 12:26:16 CEST

Sziasztok,

Sorry, de egy kicsit (ismet) felhuztam magam a flash*
nevu gagyikon.
Ismet meggyult (meggyulik) a bajom ezekkel az eroforraszabalo,
semmire sem jo akarmikkel...

Probaltam mar: flash7, flash9, firefox, firefox-devel,
linux-firefox, linux-firefox-devel, linux-opera, opera,....
Keresztul-kasul az osszes bongeszo az osszes flash -el....

Az eredmenyre csak annyit tudok mondani roviden: b...meg!

Kifejte kb:
(linux-)opera: about:plugins latja a flash -t, de hasznalni nem tudja.

konqueror: latja a flash -t, az urvilag.hu falsh -es "fejlece"
latszodik, de youtube -hoz hasonlo gagyik nem.

linux-firefox: latja, urvilag.hu megy, youtube video "start kep"
bejon, inditasnal elszall, mint a gyozelmi zaszlo.

Rendszer: FreeBSD 7-STABLE, KDE 3.5.8

Mit kellene tennem, hogy mukodjon?
Aldozzak fekete kakast holdto:ltekor?

Mukodik ez egyaltalan valakinek freebsd alatt?

--
ICQ: 45766480, MSN: michael at mail.bme.hu, Phone: 463-1966
http://telkp2.gmf.bme.hu/~michael