[BSD] binary upgrade

Miklos Quartus qmil at libren.hu
2008. Ápr. 23., Sze, 17:29:21 CEST

Hello,

On Tue, Apr 22, 2008 at 02:40:02PM +0200, Andras POTOCZKY wrote:
> Eddig mindig a buildworld/installworld temat alkalmaztam, de ez annyira
> lassu es annyira korulmenyes megoldas, hogy sok szerver eseteben mar nem
> megfeleloen kivitelezheto az idot figyelembe veve. Ezt senki nem fizeti
> meg, de elvarja a biztonsagot, stabilitast (bar ezzel soha sincs
Miert? A folyamatot lehet csinalni ejszaka is akar, a 'make installkernel '
utan kell csak reboot 1x, amit pedig utemezni lehet az idobeosztasodhoz.

> Meg soha nem probaltam a sysinstall-ba beepitett binary upgrade
> funkciot, de nem is mernem kiprobalni eles rendszeren, amig nem kerdezek :)
Ezt egyszer probaltam, nekem mukodott. Igaz, ehhez az uj release cd-rol
bootoltam be helyszinen es onnan futtattam a binary upgrade-t.

A sima binaris frissites is ment nalam (man freebsd-update). Ezt a
parancsot adtam ki a konkret frissiteshez:

# sh freebsd-update.sh -f freebsd-update.conf -r 7.0-RELEASE upgrade
# sh freebsd-update.sh -f freebsd-update.conf install

Majd a tobbit ahogy le van irva a 7.0R doksikban
(http://www.hu.freebsd.org/releases/7.0R/announce.html). Egyelore
mukodik, backport-ra meg nem volt szukseg. Annyi buktato volt,
hogy a freebsd-update.conf-ban a ServerName parameter nalam
'update1.FreeBSD.org', mert a masikkal nem ment.

Udv,
--
qmi
Linux/FreeBSD SysAdmin