[BSD] FreeBSD vs PF

Istvan Szukacs leccine at gmail.com
2008. Ápr. 22., K, 13:20:28 CEST

eloszor is a pfctl az csak a pf control szoftver, szal a pfre akarsz
atterni az ipfrol

pfctl -- control the packet filter (PF) and network address translation
(NAT) device

amig kezdeti nehezsegekkel kuzdesz addig javasolt egy ilyen szabaly

nat pass on $ext_if from $int_net to any -> ($ext_if)

az openbsd oldalan levo leiras nagyon reszletes boven eleg azt elolvasni
a freebsd specifikus reszeket a man pf.conf -bol nezd

!!

#http://weho.st